Forum Winter Storm Polska Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj

Podróże

PostWysłany: Pią 16:48, 06 Sie 2010 Temat postu:

Lalalalala, a Rose jednak nie może przepuścić roku bez wyjazdu do Skandynawów. Mr. Green Taki rok uważam za stracony. Mr. Green Dlateeeeego wybywam we wrześniu trasą: Niemcy (blah, no ale jakoś trzeba się dostać tam, dokąd zmierzam) -> Dania (Kopenhaga) -> Szwecja (Malmö, Kivik, Kalmar, Olandia, Karlskrona) -> Gdynia.

Z Danii do Szwecji mostem Øresundsbron, którym od zawsze chciałam się przejechać, i który jest najdłuższym mostem w Europie. :]
A oprócz miejscowości, które wymieniłam, pewnie zwiedzę też różne inne mniejsze, ale to zależy co ciekawego się trafi. Wink
No i z Karlskrony do domu już promem.

Będą zdjęcia, oooooj, będą. Mr. Green Rolling eyes

I nie będzie mnie w Polsce na premierze WLB. ;( Jak będę miała dostępn tam gdzieś do neta, to sobie zamówię, ale jak nie, to mam nadzieję zdążyć po powrocie, bo jeszcze do koncertu trzeba się nauczyć piosenek. O.O
FirstAngel

Dołączył: 07 Maj 2010

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 22:18, 06 Sie 2010 Temat postu:

Hej! ja natomiast ponad tydzień temu wróciłam ze słonecznej ^^ Turcji na kolonii Smile
16 lipca musiałam wstać o 2 nad ranem ponieważ wyjeżdżałam z Jeleniej Góry o 3 do Wrocławia. Stamtąd miałam busik do Krakowa który wyjeżdżał o godzinie 5.
Po drodze zabieraliśmy ludzi także z Katowic koło Spodka ;d
o godzinie 10 był już ogólny wyjazd w drogę z Krakowa .
W pierwszym dniu kolonii przejechaliśmy przez Słowację,Węgry i dojechaliśmy tak mniej więcej o 23-24 do granicy z Serbią (mocno nas przetrzepywali ).Kolejny dzień upłyną na przejeździe przez Serbię oraz Bułgarię aż w końcu dostaliśmy się do upragnionej Turcji (tej europejskiej ,gdzie 30 minut potem zatrzymaliśmy się w mieście Edirne na nocleg w starym meczecie.
a to przed meczetem w Edirne ( to nie jest ten w którym spaliśmy)był w nim bazar oraz świątynia
Kolejnego dnia wyruszyliśmy dalej.Czekała nas 20 minutowa przepływa przez cieśninę Dardanele (M.Marmara) .
Dalej to o było coś pięknego! po jednej stornie jechania autokarem widzieliśmy Morze Marmara a po drugiej Morze Śródziemne! Gdy przepłynęliśmy do azjatyckiej części Turcji kolejnym punktem wyprawy była Troja. Zbytnio nic ciekawego bo same gruzy plus koń trojański na którym można było zrobić sobie fotki Smile
Tej podróży mało kto nie miał dosyć ;d
Ale na szczęście jechaliśmy już potem cały czas prosto. Ok godziny 18-19 przyjechaliśmy do AYVALIKU :** naszego miejsca pobytu do hotelu KALIF (nie mylić z KALIF HAN )
Było wspaniale! Smile W programie mieliśmy rejs wśród malowniczych zatoczek (całodzienny), Wyspa Alibey,Wzgórze Szatana oraz Bazar :D
Codziennie spędzalśmy czas nad basenem oraz nad morzem Egejskim Smile
W ciągu tego dnia kiedy przepłyneliśmy cieśninę Dardanele widziałam 3 morza! Smile
Śródziemne,Egejskie i Marmara Smile
Codziennie mieliśmy czas od 21 do godziny 24 na mieście ;] Codziennie Wesołe miasteczko i Turkowie Smile))
Morze Egejskie >>

Morze Marmara>> [link widoczny dla zalogowanych]

widok z hotelu >>

rejs statkiem i widoki Smile)
kąpiele pośród zatoczek
[link widoczny dla zalogowanych] Smile)

Zachód słońca ze Wzgórza Szatana :
a to niby miała być stopa Szatana ...
i to też podobno drzewko spełnienia marzeń jeśli tylko przyczepisz kawałek husteczki ... wyszłam jak burak ale co tam ;]]

PostWysłany: Pon 13:49, 09 Sie 2010 Temat postu:

@DR czym jedziesz na wycieczkę?
First Angel, trochę małe te zdjęcia, ale widok ze wzgórz szatana iście szatański Smile

PostWysłany: Pon 18:56, 09 Sie 2010 Temat postu:

@Cameloth, jadę samochodem. :]

@FirstAngel, a ja nie widzę tych zdjęć, za każdym razem wyskakuje błąd...
FirstAngel

Dołączył: 07 Maj 2010

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 21:21, 10 Sie 2010 Temat postu:

musisz dać tą strzałkę która jest na prawo od adresu zdjęcia Smile

PostWysłany: Śro 18:12, 11 Sie 2010 Temat postu:

Ja jutro jadę nad morze na weekend (dokładniej niedaleko Stegny, zawitam też pewnie do rodziny w Gdyni). Tyle z wakacyjnych moich wypoczynków będzie na ten rok Smile

PostWysłany: Czw 0:18, 12 Sie 2010 Temat postu:

O widzisz Cameloth, może gdzieś na Ciebie wpadnę na ulicy. Mr. Green Miłego wypoczynku nad morzem życzę i oczywiście bardzo ładnej pogody. :]

PostWysłany: Wto 0:13, 07 Wrz 2010 Temat postu:

Post pod postem, ale jutro (dzisiaj :P) wyjeżdżam na tydzień i zwiedzam kolejną część Skandynawii, więc nie będzie mnie, chyba, że dorwę gdzieś neta, to może zajrzę, aaale nie będę specjalnie szukać, porozkoszuję się otaczającym mnie środowiskiem skandynawskim. Wink

Mam też nadzieję, że wrócę już z WLB w walizce i wreszcie będę mogła się wypowiedzieć w odpowiednim temacie. Mr. Green

Będzie ktoś tęsknić za mną? Mr. Green

PostWysłany: Wto 9:24, 07 Wrz 2010 Temat postu:

Miłego zwiedzania, aż Ci zazdroszczę aury mrozu, deszczu i mgieł + góry i lasy iglaste w tle Smile
Patty
Nowicjusz

Dołączył: 29 Paź 2008

Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 1:24, 24 Gru 2010 Temat postu:

parę fotek z pięknego zimowego Zakopanego - te widoki wynagrodziły nam po 100kroć odwołany słowacki koncert Tardży

Incognito
Der Besuch der alten Dame

Dołączył: 21 Lis 2007

Skąd: Kraina Tysiąca Jezior

PostWysłany: Sob 11:07, 25 Gru 2010 Temat postu:

No tak, ja już te fotki dostałam wcześniej, ale znów pozgrzytałam zębodołami, że mnie tam nie było... na ich widok. Smile

Jak widać na większości fotków Giewont nasz narodowy, symbol Tatrów i Polski, no i Ci śpiący rycerze w środku... Smile

Ale ostatnia foteczka zabija wszystkie poprzednie przez te olbrzymy co zawiera w sobie - centralnie w środeczku, czyli troszku z lewej Rysiki nasze kochane i obok Wysoka (nie zwracajcie uwagi, jestem Tatromaniaczką większą niż Tarjomaniaczką...), bardziej po lewo od nich Ganeczek się chowa śliczniutki, a na prawo od Rysików majestatyczne Mięgusze, czyli od Rysów licząc Czarny, Przełecz pod Chłopkiem, Pośredni i Wielki... u ich stóp MOko leży niewidoczne... ten równy grzbiet między Mięguszami a Rysami to Wołowy Grzbiet, widać też w załamaniu Żabiego Konia, na prawo od Mięguszy grań Wołoszyna się wspina do góry... jeżeli to kogokolwiek interesuje... ;p

Ach i Patty, gdyby tak ociupinkę tym aparatem w lewo, to Gerlaszek by się załapał!
Mila
Wyznawca

Dołączył: 07 Maj 2008

PostWysłany: Pon 13:48, 27 Gru 2010 Temat postu:

Incognito napisał:

Haha Inco^^ Byłaś moim przewodnikiem podczas oglądania tej fotki;PPP

Zdjęcia śliczne. Byłam wiele razy w naszych pięknych, kochanych polskich górach latem, ale ich zimowego piękna jeszcze na własne oczy nie doświadczyłam. I planuję to zmienić w te ferie^^ Aaaale mi się już chce Mr. Green

PostWysłany: Wto 8:52, 28 Gru 2010 Temat postu:

Ładne zdjęcia tyle, że mnie nie pociągają. Zakopane - przereklamowane;
góry już mi się znudziły, jedyne co jest wspaniałe to śnieg wszechobecny Smile
Morgash

Dołączył: 10 Paź 2010

PostWysłany: Śro 20:55, 29 Gru 2010 Temat postu:

Przyłączam się do Twojej opinii Cameloth.
Śnieg, lasy iglaste, przestrzeń... ale gdyby tak dodać jeziorka i w sumie gdyby to całość było pod nazwą 'Finlandia' - wtedy byłoby idealnie ^^
Solve
Zadomowiony

Dołączył: 13 Wrz 2010

Skąd: Głubczyce

PostWysłany: Śro 21:14, 29 Gru 2010 Temat postu:

A mi marzy się podróż do Indii, żeby zobaczyć Tadż Mahal, ah , może kiedyś

PostWysłany: Czw 9:02, 30 Gru 2010 Temat postu:

@Morgash - dokładnie!
@Solve - Indie to nieciekawy kraj na zwiedzanie wg mnie, spore tam zanieczyszczenie środowiska, rzeki odpadów w rzekach, chemikalia na polach i mentalność ludzi, która pozwala im na wyrzucanie wszystkiego byle gdzie. W liceum byliśmy na wycieczce w Londynie, widzieliśmy wiele przypadków takich zachowań. Mieszkańca Indii (w sumie Indianina) nie trudno rozpoznać, pewnego razu gdy szliśmy gdzieś w centrum miasta widzieliśmy jak idzie taki jeden i wywala śmieci na chodnik mimo, że w pobliżu było pełno koszów na śmieci... I to nie był odosobniony przypadek.
Swoją drogą, często marzyłem aby odwiedzić Alaskę oraz Sankt Petersburg zimą Smile
Mila
Wyznawca

Dołączył: 07 Maj 2008

PostWysłany: Czw 23:03, 30 Gru 2010 Temat postu:

Haha, ja się ostatnio sporo naczytałam o zanieczyszczeniach środowiska, a temat Indii był poruszany wielokrotnie. Akurat teraz przerabiam ochronę środowiska na biologii;P Muszę przyznać, że bardzo ciekawe tematy^^ To tak offtopowo;) A co to Tadż Mahalu, to pewnie warto zobaczyć;P
Aaaaj Cameloth, Ty już niejedną zimę w takich górskich klimatach masz za sobąWink Ja się dopiero wybieram;P Moja koleżanka namawia mnie właśnie na Zakopane, ale ja bym wolała coś nowego, gdzie będzie mniej ludzi.

PostWysłany: Pią 8:50, 31 Gru 2010 Temat postu:

Mila napisał:
ale ja bym wolała coś nowego, gdzie będzie mniej ludzi.

To polecam Beskid Żywiecki, ew. miejscowości nad Wisłą w jej górnym biegu - Szczyrk, Wisła, Ustroń, Skoczów.
Nie będę tu ukrywał, że jest to blisko mojego domu rodzinnego i dlatego faworyzuję te miejscowości, ale tam jest na prawdę ładnie, a że Zakopane ostatnio robi furorę to wszyscy jeżdżą do miasta pod Giewontem. Dlatego nad Wisłą jest ostatnio mniej ludzi, a stoki są przepiękne, nie są to góry granitowe więc i szczytów nie mają stromych co sprzyja narciarstwu i snowboardingowi Smile
kilka zdjęć:

Skąd: Kraina Tysiąca Jezior

PostWysłany: Wto 9:11, 08 Lut 2011 Temat postu:

Dla zainteresowanych:

moje tatrzańskie fotki zimowe: [link widoczny dla zalogowanych]

Razz
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Winter Storm Polska Strona Główna -> Pogaduchy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)