Forum Winter Storm Polska Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj

Koszyce, 25 października 2008

Incognito
Der Besuch der alten Dame

Dołączył: 21 Lis 2007

Skąd: Kraina Tysiąca Jezior

PostWysłany: Pon 18:01, 27 Paź 2008 Temat postu:

Zaraz komuś w zębulki dam!!! :P:P:P NIE wyrażam zgody na umieszczanie w necie czegokolwiek ze mną w roli głównej!!! :P
Całe szczęście Cry_Wolf, że to tylko dźwięk, bez wizji... Bo inaczej --> Guy with axe Razz
Piosenki o kocie nauczyła mnie moja koleżanka na studiach (dawno dawno temu :P) i jej wykonanie powalało!!! Moje się nie umywa... Razz

Ale skoro jest piosenka, to reszta też ma być panie Sunie!!! A co! (tylko bez mojego spania!!!, nie dadzą pospać człowieku wyczerpanemu, który w 2 doby zrobił prawie 2000 km!!!). Razz

AHA, filmiki z Tarją super!!! Jak zwykle!!! Mr. Green

Ostatnio zmieniony przez Incognito dnia Pon 18:01, 27 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Madeline
Personal Photographer

Dołączył: 16 Gru 2007

Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Pon 19:06, 27 Paź 2008 Temat postu:

Genialnie mi się czytało Wasze relacje Smile Sandra - rewelka lekkie pióro i tyle emocji, ach! No a przy stylu Inco jak zwykle się uśmiałam Mr. Green Wspaniale to wszystko opisałyście, człowiek nie musiał tam być, a i tak wszystko zobaczył oczami Waszych piór, dzięki Smile Ja poproszę dobrych ludzi o kolejne relacje Mr. Green

Sun - fantastyczne filmiki, wzruszyć można się do bólu. Tak mi się spodobało, że chyba chyba kupię sobie sprzęcik i przerzucę się z fotografa na kamerzystę!!! Razz

Aha. Inco - niezły wokal, myślę że kilka lekcji i możesz spokojnie za jakiś czas w duecie z Tarją śpiewać !!!!! Razz Mr. Green

PostWysłany: Pon 19:42, 27 Paź 2008 Temat postu:

Cry Wolf, poznajesz tego pana po prawej? Niestety, tylko kawałek, ale za to jest owiec Smile
Twoje Ci wyślę jak się ze wszystkim uporam Wink

PostWysłany: Pon 19:52, 27 Paź 2008 Temat postu:

Ubarwię relacje innych kilkoma zdjęciami (zachowując NA RAZIE wszystkie zabawne fotki Inco dla siebie):

Incognito
Der Besuch der alten Dame

Dołączył: 21 Lis 2007

Skąd: Kraina Tysiąca Jezior

PostWysłany: Pon 20:05, 27 Paź 2008 Temat postu:

Końcową część relacji to nie wiem, czy dawać bez cenzury czy z… :P:P:P

Część trzecia (zobaczę, co mi się tam napisze, ewentualnie przed wysłaniem coś tam wytnę… :P) Mr. Green
Po rozstaniu z boską Tarją (z bólem serca!) odprowadziliśmy Smoczycę do samochodu. Tam okazało się, że Sandra ma soczek na przeziębienie, więc w celach leczniczych naczynko poszło w kółeczko…za każdym łykiem każdy coś od siebie powiedział i słowo daję, myślałam, że już bardziej ciepełko na sercu się zrobić nie może po spotkaniu Tarji z przyległościami, ale jednak!!
Droga ekipo, sto lat dla Was i wielkie KIIITOS!!! Rock ya

Potem zostawiliśmy Smoczycę z Magdą, żeby się należycie wyspały, a sami ruszyliśmy na podbój Koszyc. Było coś po 1 w nocy, pociąg mieliśmy 6.22, gdzieś trzeba było się przechować, zwłaszcza, że jakiś kretyn (!!!) akurat tej nocy postanowił dołożyć nam bonusową godzinę!!! :P:P:P Rolling eyes
Koszyce to duże miasto, ponad 100tysięczne. Hala znajdowała się gdzieś na obrzeżach, więc do centrum daaaaleka droga. Nic to, Cry_Wolf z Sunem na zmianę dawali nam podkład muzyczny ze swoich komórek. A my bez krępacji wyliśmy wszystkie piosenki starego NW i Tarjowe. Kompletne pustki na ulicach (The streets are empty), zimno jak cholera (inside is cold), doszliśmy do blokowisk, coś jedzie… co??? Patrzymy to znajomy autobus!!! No to skaczemy, krzyczymy, machamy, autobus mrugnął światłami do nas… Mr. Green
W międzyczasie doszliśmy do stacji benzynowej, która oczywiście była nieczynna. Niektórzy musieli załatwić niecierpiące zwłoki sprawy na tyłach owej, po czym okazało się, że skądś dobiega przeraźliwe wycie/miauczenie kota. Nie znaleźliśmy go, ale mnie się za to przypomniało, że obiecałam w forumowym opowiadaniu zaśpiewać piosenkę o kocie (kto nie czytał, niech tam zajrzy!!!). No to co mi szkodzi (nie pomyślałam, że zostanę nagrana! :P), ukłoniłam się ładnie towarzystwu i…(sing for me my love…) :P:P:P Jakoś ustali na nogach… :smt040
Potem poszliśmy dalej… dalej dalej dalej… (I’ve tied myself down to the floor!)
W końcu doszliśmy do czegoś, z czego okropny łomot techno dobiegał, a na zewnątrz sporo pijanej w sztok młodzieży się kiwało… Spojrzeliśmy po sobie – nieeee, my tu nie chcemy! Nóżki nas bolały jak szlag, na szczęście parę kroków dalej był pub. Weszliśmy tam, wystrój z lekka amerykański, skórzane w miarę wygodne ławy, pusta sala, przy barze w sąsiednim pomieszczeniu było trochę hałaśliwego towarzystwa… Przyszła kelnerka, ale nie umiała się z nami dogadać, ani po polsku, ani po angielsku, ani nawet po suomi… ))
Zawołała fachowca, który chciał z nami po niemiecku gadać, ale zgodził się na polski. Okazało się, całkiem jak w Płocku, że o tej porze to już nic do żarcia nie dają, tylko napoje. Zamówiliśmy herbaty, i ciemne pyszne 18% piwko! Mniam. Po czym każdy wyłożył na stół, co miał do jedzenia, w tym Metalflower swoje przepyszne ciasto z jabłkami!!! Mniam! Jak kelner wrócił z napojami i zobaczył stół, to szczęka mu opadła…
Posiedzieliśmy, wypiliśmy, zjedli, z godzinkę to trwało… po czym niestety zostaliśmy poproszeni o opuszczenie pubu, bo obsługa chciała już iść do domu… Była jakaś druga w nocy… ech… zapytaliśmy jeszcze o nazwę ulicy, bo Koszyce strasznie nieopisane i co mi po mapkach, które miałam ze sobą…
Dobra, kierunek do dworca znaliśmy, poszliśmy… Pod dworzec dotarliśmy około 3, trzeba było przestawić zegarki, znowu 2!!! Oczywiście dworzec zamknięty na 100 kłódek, pod drzwiami menele…
Na przeciwko dworca był spory ładny park. Poszliśmy tam, bo chcieliśmy USIĄŚĆ choć na chwilę… Były tam ławeczki, ucieszeni szybko na nie klapnęliśmy, po czym okazało się, że zmęczenie robi swoje, część z nas usnęła raz-dwa! Wiadomo czym grozi spanie na dworze jesienią, zaczęliśmy wstawać, co niektórym przyszło z trudem… Trzeba było coś robić przez tyle czasu… Z pomocą znowu przyszły komórki dające podkład muzyczny!!!
Pośrodku parku stała ładna ażurowa altana podświetlana na fotokomórkę. Częściowo tam, częściowo przy ławeczkach daliśmy koncert jakich mało!!! Wycie, tańce, figury artystyczne i takie tam… Słychać nas było chyba w całych Koszycach!!! xD Rock ya
Dodam od siebie, że koleżanka Sandra wyróżnia się zdecydowanie pięknym głosem, i mówię to poważnie, nie żartuję! Jestem pod wrażeniem! To samo dotyczy Cornelii! Ukłon dla Was moje drogie!! Very Happy
Dworzec otworzyli dopiero po czwartej, uradowani pognaliśmy tam, kupiliśmy bilety na pociąg, po czym usiłowaliśmy znaleźć wygodne miejsce do przekimania najpierw na schodach, potem na ławeczkach, na koniec w poczekalni… słodko do siebie poprzytulani…
Nastawiłam budzik, żeby nie przespać pociągu. O właściwej godzinie obudziłam ludzików i po czułym pożegnaniu Sandry i Suna (których zostawiliśmy bezczelnie i którzy czekali na Smoczycę i jej samochód) poszliśmy na peron.
A tam wypasiony pociąg jak nasze najlepsze IC/EC!!! Luksusy jak nie powiem, szczęki nam opadły, węszyłam w tym jakiś kant, więc koniecznie poszukałam konduktora, żeby się dopytać, gdzie tu jest haczyk, bo za bilet zapłaciliśmy tyle samo, ile za ten osobowy z poprzedniego dnia, żadnych miejscówek ani takich tam… Konduktor obejrzał mój bilet i mówi, że szafa gra. Uradowani wsiedliśmy i zaraz usnęliśmy. Znowu nastawiłam budzik… W Popradzie mieliśmy trochę czasu do autobusu, więc poszliśmy do Billi na zakupy, bo coś jeść trzeba. Pogoda się zrobiła piękna, słoneczko wyszło i jak w sobotę Tatr nie było widać za Chiny i Mongolię, tak w niedzielę jazda autobusem podnóżami Tatr dostarczyła nam kolejnych wspaniałych wrażeń – GERLACH, SŁAWKOWSKI, POŚREDNIA GRAŃ, grupa ŁOMNICY, KIEŻMARSKI, HAWRAŃ z MURANIEM!!! Ja oczywiście cały czas paplałam – to ja wysiadam!!!
Na Łysej Polanie czekał na nas Tata Cornelii, więc tylko się przesiedliśmy z autobusu do samochodu i jazda do Zakopanego! Raz-dwa-trzy byliśmy na miejscu, do pociągu było ponad pół godziny, pożegnaliśmy Cornelkę i jej Tatę (wspaniały człowiek, nie wziął od nas ani gorsza!!!, Cornelia podziękuj mu jeszcze raz i pozdrów od nas!!!!)
Nasz pociąg już stał, ale poszliśmy jeszcze coś szamać, Cry_Wolf kupił sobie bilet na swój pociąg, który miał godzinę po naszym…
Potem nadszedł czas rozstania, my z Metalflower ruszyłyśmy do Wawy. Miałyśmy miejscówki w przedziale dla palących, dwie dziumdzie tam siedziały, piły piwko i paliły jednego za drugim papierosa!!!! Wrrrrr, uwędziły nas na total, Metalflower większą część podróży spędziła na korytarzu, ja usiłowałam trochę pospać… Do stolicy przybyłyśmy planowo, pożegnałam naszą adminkę, a sama poczekałam na kolejny pociąg… już ostatni w ciągu… Uff, do domu dojechałam coś na 22ą… i zamiast iść spać od razu włączyłam kompa i dalej pisać posta…
Tak mniej więcej wyglądał nasz zwariowany wypad… hardkor był, ale norma wyrobiona w 200 %!!!!
Uściski dla Was wszystkich!!! Mr. Green

Ostatnio zmieniony przez Incognito dnia Pon 21:35, 27 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy

PostWysłany: Pon 20:38, 27 Paź 2008 Temat postu:

Piękna relacja. Oddaje wszystko Smile
Centaur039
Hell Rider

Dołączył: 22 Lip 2007

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:47, 27 Paź 2008 Temat postu:

Nie nom, jestem pod big wrażeniem. Smile
Piękne zdjęcia.
I co ważne z Naszą flagą Smile
Pozdrawiam. Rock ya

PostWysłany: Pon 22:35, 27 Paź 2008 Temat postu:

Piękny opis parkowej rozróby, Inco! Nie wspomniałaś nic o Tańcu Indianina, który wykonaliśmy na cześć Johna Dwa Jastrzębie, wydając przy tym stosowne okrzyki ;) Gdy w pewnym momencie po pobliskiej ulicy przejechał radiowóz, byliśmy pewni, że to po nas :)

PostWysłany: Pon 23:21, 27 Paź 2008 Temat postu:

Sandra - własnie siadłam i przeczytałam spokojnie Twoją relację. W tle leciało Minor Haeven. I w efekcie chyba się rozkleiłam Smile Dzięki wielkie za tą relację, bo opisuje to wszystko w sposób przepiękny :*
sun
Konto zamknięte

Dołączył: 27 Lis 2007

Skąd: vyszkov

PostWysłany: Pon 23:21, 27 Paź 2008 Temat postu:

Heheh, Inco, niestety na mojej komórce jest praktycznie tylko Twoja wersja kota live :D:D:D hehe, także muszą wam wystarczyć opisy naszych nocnych akcji bez wideo :D dobrze bo to 14% piwo i upojenie Tarją dało o sobie znać ;P
Sandra
Lithium and a Lover

Dołączył: 11 Sie 2008

Skąd: Lost Angeles (Warszawa)

PostWysłany: Pon 23:46, 27 Paź 2008 Temat postu:

Ejże, to nie było ani 14% ani 18% tylko 16% piwo! Wink
@Sun, odetchnęłam z ulgą, że nie zamieścisz naszych "popisów" ;P
@Cornelia, dziękuję za miłe słowa i buziaczka Smile
@Incognito, droga koleżanko, proszę sobie nie żartować ze mnie :P Ja i piękny głos xD
Kreuzburg
Auringonpimennys

Dołączył: 03 Sty 2008

Skąd: Kuusankoski

PostWysłany: Wto 1:23, 28 Paź 2008 Temat postu:

Kurde z koncertu w W-wie wszyscy nieobecni zobaczyli wszystko prawie Very Happy Co żeście nawywijali że nie kwalifikuje się do publikacji ? Guy with axe Nie wstydźcie się........... Mr. Green Razz Gives thy a finger
Cry_Wolf

Dołączył: 03 Lip 2006

Skąd: Soundtropolis

PostWysłany: Wto 9:02, 28 Paź 2008 Temat postu:

Incognito napisał:

Oj Inco nie denerwuj się złość piękności szkodzi Wink Jak można byłoby nie ukazać światu takiego talentu jaki posiadasz Mr. Green
Metalflower napisał:
Ciekawa jestem, co Ty tam na tych filmikach uchwyciłeś, Sunie. Śpiewanie "Phantoma" w altance? Taniec indiański? Drzemkę Inco w pozycji "na menela"? Smile

Czy chodzi o [link widoczny dla zalogowanych] zdjęcie ??? Muhahhahaha
Sandra
Lithium and a Lover

Dołączył: 11 Sie 2008

Skąd: Lost Angeles (Warszawa)

PostWysłany: Wto 11:02, 28 Paź 2008 Temat postu:

Buahahaha! Cry_wolf, piękny moment uchwyciłeś :D
W sumie też mam foto jak Inco śpi przekręcona na ławce, zamieściłabym, ale boję się gniewu Córki Rzeźnika... :P

A tak w ogóle to gdzie reszta relacji?? Wink
kaska_tarja
Paramour of Mephisto

Dołączył: 06 Sty 2006

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:55, 28 Paź 2008 Temat postu:

Dajcie spokój ;D Jak człowiek śpiący to do wielu rzeczy zdolny. A pozycja Inco nie jest aż taka kosmiczna na tym zdjęciu ^^

Będę Was ciągle molestować o fotki i relacje - grzecznie uprzedzam ^^

PostWysłany: Wto 17:06, 28 Paź 2008 Temat postu:

Moja relacja się napisze, jak się ze wszystkiego innego rozliczę.
Mila

Dołączył: 28 Paź 2007

PostWysłany: Czw 21:14, 30 Paź 2008 Temat postu:

edit

Ostatnio zmieniony przez Zibi dnia Sob 14:32, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Winter Storm Polska Strona Główna -> Koncerty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)